Invisible:Assalamualaikum Warahmatullah. Here;just an ordinary girl who grow up with a simple smile and complex heart. I'm Slave of ALLAH who had drifted in this world that are full of falsehood. Hope comes from Him guidance, I'm on the way to His path.
entry yg ni sbnarnya aku nak post dari tadi lagii. tapi tak ksampaian pulak hajat tuu.. sampailah sekarang. dah malam nii.. pukul 1lbih. dah pagi dahh punn ^_^ aku belum mngantuk gi. jdi aku tunaikanlha dulu hajat aku yg tak ksampaian dari tadi pagi lagii.. hohohoho~
nampak kan gambar kat atas tuu. kedai buku POPULAR. hehe
tadii aku ngan kkak aku kluar ke bandar kota kinabalu. kitorang pegi ke CP a.k.a Center point shoping mall.. nak tau kite ke sana untuk ape? mestilah nak beli buku kann.. hahaha
pada mulanya aku cuma nak temankan kkak aku jee.. tapi ttibe aku ingat pulak. semua novel aku dah habis baca. sbnrnya aku cume ade 2buah novel jee.. hihihi
then, masa kkak aku cari buku rujukan utk pmr. aku pun pgi lha cari novel. xtau knape. aku suka sangat baca novel tntang cinta. maiigott. >.<
tapi, xjadi pulakk aku beli novel tuu.. sbb kkak aku suruh beli buku utk pelajaran jee.. hmm sodihnyee... hilang mood aku oleh die. tapi takpee.. aku ingat tuhan. hoho kluar jee dari kedai buku, ttiba jee perut aku sakit. haha ciannye.. semua tuu gara gara tak sarapanlha.. haha . tulahh, tak buat jadual..
punya spoil . dah kkak aku baik nak ajak tengo wayang ttiba jee perut aku sakitt. hmm...
Sabo jee lha~
apapun, sampai kat sini jelah entry yg ni. kalau mama aku tau yg aku belum tidur habislah aku. hohoo..
entry yg ni sbnarnya aku nak post dari tadi lagii. tapi tak ksampaian pulak hajat tuu.. sampailah sekarang. dah malam nii.. pukul 1lbih. dah pagi dahh punn ^_^ aku belum mngantuk gi. jdi aku tunaikanlha dulu hajat aku yg tak ksampaian dari tadi pagi lagii.. hohohoho~
nampak kan gambar kat atas tuu. kedai buku POPULAR. hehe
tadii aku ngan kkak aku kluar ke bandar kota kinabalu. kitorang pegi ke CP a.k.a Center point shoping mall.. nak tau kite ke sana untuk ape? mestilah nak beli buku kann.. hahaha
pada mulanya aku cuma nak temankan kkak aku jee.. tapi ttibe aku ingat pulak. semua novel aku dah habis baca. sbnrnya aku cume ade 2buah novel jee.. hihihi
then, masa kkak aku cari buku rujukan utk pmr. aku pun pgi lha cari novel. xtau knape. aku suka sangat baca novel tntang cinta. maiigott. >.<
tapi, xjadi pulakk aku beli novel tuu.. sbb kkak aku suruh beli buku utk pelajaran jee.. hmm sodihnyee... hilang mood aku oleh die. tapi takpee.. aku ingat tuhan. hoho kluar jee dari kedai buku, ttiba jee perut aku sakit. haha ciannye.. semua tuu gara gara tak sarapanlha.. haha . tulahh, tak buat jadual..
punya spoil . dah kkak aku baik nak ajak tengo wayang ttiba jee perut aku sakitt. hmm...
Sabo jee lha~
apapun, sampai kat sini jelah entry yg ni. kalau mama aku tau yg aku belum tidur habislah aku. hohoo..
“To put away aimlessness and weakness, and to begin to think with purpose, is to enter the ranks of those strong ones who only recognize failure as one of the pathways to attainment; who make all conditions serve them, and who think strongly, attempt fearlessly, and accomplish masterfully.”
- James Allen Quotes
Sometimes I wonder how people see me and what they think of me. It scares me a bit, honestly. I am sure though, that what they think of me,
what they think my life is, is a complete misperception. I have always tried to show myself as a carefree person, as someone who wont get bothered
because of public judgements. I am sure my friend and family think there is nothing going wrong in my life, that I do not worry enough, that
I am always happy. And I am sure they probably somewhat hate me for it because, lets admit it, there is nothing worse than seeing someone
who is life seems so perfect while yours is a complete mess. Truth is, I have become an expert at pretending. I think we are all experts
or at least we are getting there.
my sunshine
links exchanged opened! just tag me but link me first